Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Şehit Ahmet Sarı Ortaokulu'nda düzenlenen karne dağıtım programına katıldı. Vali Çiçek, öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak sınıfları ziyaret etti ve öğrencilere karnelerini takdim etti. Gelecek hayalleri ve tatil planları üzerine sohbet eden Vali, kitap okumanın önemini vurgulayarak öğrencilere verimli bir yaz tatili diledi.Karne dağıtımının ardından Vali Çiçek, okul bünyesindeki Uzay ve Havacılık Atölyesi'ni inceledi ve hayırsever Bilal Acarözmen'in katkılarıyla donatılan fen laboratuvarının açılışını gerçekleştirdi. Eğitime verdiği destekten dolayı Acarözmen'e teşekkür eden Vali, Muharrem ayı vesilesiyle öğretmen ve öğrencilere aşure ikramında bulundu.Programa İl Jandarma Komutanı, İl Emniyet Müdürü, İl Millî Eğitim Müdürü ve diğer protokol üyeleri de katıldı.Karaman genelinde 45 bin 900 öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı.
Kaynak: Sosyal Medya
Vali Çiçek'ten Öğrencilere ve Hayırseverlere Teşekkür
Editör: Haber MerkeziKaynak: Sosyal Medya
