Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 2. İstasyon Caddesi'nde Ayşe Özcihan tarafından açılan kadın giyim mağazasının açılış kurdelesini kesti. Dualarla gerçekleştirilen açılışta Vali Çiçek, işletme sahibi Ayşe Özcihan'a hayırlı olsun dileklerinde bulunarak bol kazanç temennisinde bulundu.
Kaynak: Sosyal Medya
Açılışa Katılanlar ve Detaylar
Açılış törenine kurum amirleri, Karaman Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Gökhan Alkan, Karaman Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Şuayip Dik ve çok sayıda davetli iştirak etti. Yeni mağaza, Karaman halkına hizmet vermeye başladı.Editör: Haber MerkeziKaynak: Sosyal Medya
