Ayrancı Kaymakamı Bünyamin İlkay'dan Veda Mesajı: "Gönül Bağımız Daima Yaşayacak"
Ayrancı Kaymakamı Bünyamin İlkay, görev süresinin sona ermesiyle ilçe halkına veda mesajı yayımlayarak, görev süresi boyunca ilçe halkının huzur ve refahı için çalıştıklarını belirtti. İlkay, Ayrancı'dan ayrılıyor olsa da kurulan gönül bağının ve biriktirilen güzel hatıraların daima yaşayacağına inandığını ifade etti.