Ermenek Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Ulu Camii, Sanayi Camii, Sipas Camii ve Pazar Yeri'nde aşure ikramı etkinliği düzenledi. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda, Belediye Başkan Vekili Belgin Güneri de hemşehrileriyle bir araya gelerek aşure dağıttı. Etkinlik, birlik ve beraberlik mesajlarıyla sona erdi.Ermenek Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği Muharrem ayı aşure ikramı, bu yıl da büyük bir coşkuyla kutlandı. Ulu Camii, Sanayi Camii, Sipas Camii ve Pazar Yeri'nde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinliğe katılan Belediye Başkan Vekili Belgin Güneri, vatandaşlarla sohbet ederek onlara aşure ikramında bulundu. Güneri, etkinliğe katılan tüm hemşehrilerine teşekkür ederek, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.
Kaynak: Sosyal Medya
Ermenek'te Muharrem Ayı Etkinlikleri
Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmak amacıyla düzenlenen aşure ikramı, Ermenek halkının yoğun ilgisiyle karşılaştı. Belediye yetkilileri, etkinliğin amacının toplumsal dayanışmayı güçlendirmek ve gelenekleri yaşatmak olduğunu belirttiler. Vatandaşlar da bu tür etkinliklerin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiğini ifade ettiler.Editör: Haber MerkeziKaynak: Sosyal Medya
