BİM, 24 Haziran'dan itibaren geçerli olacak yeni bir uygulamayı duyurdu. Müşteriler, almak istedikleri ürünü kasada görevliye belirtecek ve ürün tabletten gösterilerek ödeme işlemi gerçekleştirilecek.Bu yeni sistemle birlikte BİM, alışveriş süreçlerini dijitalleştirmeyi hedefliyor. Müşterilerin ürünleri tabletten görmesi, hem ürün bilgisine erişimi kolaylaştıracak hem de ödeme sürecini hızlandıracak. Uygulamanın detayları ve tam olarak nasıl işleyeceği konusunda ek bilgiler bekleniyor.
Kaynak: Sosyal Medya
BİM'in Yeni Dijitalleşme Adımı
BİM'in Instagram hesabından yapılan duyuru, müşteriler tarafından ilgiyle karşılandı. Yeni sistemin, özellikle yoğun saatlerde kasalardaki bekleme sürelerini azaltması ve operasyonel verimliliği artırması öngörülüyor. Bu adım, perakende sektöründeki dijital dönüşüm trendlerine paralel olarak BİM'in de teknolojiye yatırım yaptığını gösteriyor.Editör: Haber MerkeziKaynak: Sosyal Medya
