KMÜ Diş Hekimliği Fakültesi Mezunlarını Verdi: Yeni Başlangıçlar İçin Kutlama

TAKİP ET

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Ahmet Keleşoğlu Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri mezun oldu. Üniversite yönetimi, öğrencilere başarı ve mutluluk diledi.

Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) Ahmet Keleşoğlu Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri, uzun ve yoğun eğitimlerini başarıyla tamamlayarak mezuniyet sevinci yaşadı. Üniversite yönetimi, mezun olan tüm öğrencileri tebrik ederek, yeni yaşamlarında başarı, mutluluk ve sağlık temennisinde bulundu.

Üniversite tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin yıllar süren özverili çalışmalarının ardından diplomalarını aldıkları belirtildi. Mezunlara 'Yolunuz açık, ufkunuz geniş olsun' dilekleri iletildi.

Editör: Haber Merkezi
Kaynak: Sosyal Medya