Karaman'da İlk Arpa Satışı Yapıldı: Vali Çiçek Katıldı
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, 2026 yılı hasat sezonunun ilk arpa satış programına katılarak üreticilere bereketli bir sezon diledi. Sezonun ilk arpası kilogramı 172 TL'den satıldı.
Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, Karaman Ticaret Borsası Satış Salonu'nda düzenlenen 2026 yılı hasat sezonunun ilk arpa satışı programına katıldı. Programda konuşan Vali Çiçek, yeni hasat döneminin üreticilere ve ülkeye hayırlı olmasını diledi. Bu yılın son yılların en bereketli dönemlerinden biri olduğunu belirten Çiçek, pek çok üründe yüksek rekolte beklendiğini ve devletin tarımsal üretime yönelik desteklerinin üreticilere önemli katkılar sunduğunu vurguladı.
Vali Çiçek, konuşmasında "Karaman'ımız, memleketimiz ve ülkemiz adına; çiftçilerimiz ve üreticilerimiz için her anlamda kazançlı ve bereketli bir yıl olmasını diliyorum." ifadelerini kullandı. Sezonun ilk mahsulünü borsaya getiren üretici Yunus Akın'ı tebrik eden Vali, tüm üreticilere bereketli bir hasat dönemi temennisinde bulundu.
Konuşmaların ardından Yunus Akın'a ait sezonun ilk arpası, kilogramı 172 TL'den Hasan Ali Topbaş tarafından açık artırma usulüyle satın alındı. Satış sonrası Vali Çiçek, üretici Yunus Akın ve alıcı Hasan Ali Topbaş'a günün anısına altın takdim ederek hayırlı kazançlar diledi.
Programa İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Osman Saygılı, İl Müftüsü Faruk Gürbüz, Ticaret İl Müdürü Adem Özcan, İl Tarım ve Orman Müdürü Hatice Bulut, Defterdar Alaaddin Karpınar, Karaman Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kemal Boynukalın, Karaman Ticaret Borsası Başkanı Ekrem Çavaş ve üreticiler katıldı.
Editör: Haber Merkezi
Kaynak: Sosyal Medya