Karaman'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Değerlendirildi

TAKİP ET

Karaman Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılını okul ve kurum yöneticileriyle yapılan 'Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu' toplantısında değerlendirdi. İl Müdürü Mehmet Çalışkan başkanlığındaki toplantıda, yılın genel bir değerlendirmesi yapıldı.

Karaman Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından okul ve kurum yöneticileriyle bir değerlendirme toplantısı düzenledi. İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan'ın başkanlığında gerçekleştirilen 'Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu' toplantısında, geride kalan eğitim yılına ilişkin değerlendirmeler yapıldı.

Eğitim Kurumu Müdürleri Kurulu Toplantısı Detayları

Toplantıya katılan okul ve kurum yöneticileriyle birlikte, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesi yapıldı. Bu kapsamda, eğitimdeki başarılar, karşılaşılan zorluklar ve gelecek eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar ele alındı. İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan'ın liderliğinde gerçekleştirilen bu toplantı, eğitimdeki kaliteyi artırma ve kurumlar arası iş birliğini güçlendirme amacını taşıyor.

Editör: Haber Merkezi
Kaynak: Sosyal Medya